dinsdag 5 april 2011

Eerste haakwerk: pannenlap / First crochet piece: potholder

Eerste haakwerk: pannenlap / First crochet piece: potholder by evstra


Dit is mijn eerste haakwerk, gemaakt toen ik in de vierde klas, nu groep 6, zat. 

De meisjes hadden in die tijd, tot 1975, handwerken van een echte handwerkjuf in een apart lokaal. Dat was in mijn herinnering een gewoon lokaal, alleen iets kleiner dan de lokalen waar we met de hele klas in zaten.
De jongens hadden op dan handenarbeid in een echt handenarbeidlokaal. Een handenarbeidmeester herinner ik me niet.
Wat opvalt is dat de picootjes rondom veel te dicht bij elkaar staan.

This is my first crochet project. Made in school, when I was 10 years old.
Cotton.

................................................................................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...