woensdag 27 november 2013

Stoelkussen 3 / Seat cushion 3



Nadat ik het eerste stoelkussen in de astrakhan steek had gehaakt, begon ik meteen met een tweede.
Maar halverwege vond ik de kleuren niet mooi.
Uiteindelijk heb ik dit stoelkussen toch afgemaakt en nu vind ik het toch wel mooi.
After I had crocheted my first seat cushion in astrakhan stitch, I immediately started a second one.
But half way I did not like the colors.
In the end I did finish it, and now I do like it nonetheless.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

2 opmerkingen:

  1. Yes, I like it too. It looks very cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi werk Estella! Misschien had je even tijd nodig om er aan te wennen, de kleuren zijn heel mooi samen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...