zaterdag 2 maart 2013

W.I.P. Nog een bankleed / W.I.P. Another couch afghan


Rond kerst 2012 was mijn eerste bankkleed af.
Het bevalt goed: het staat mooi en het blijft veel beter liggen dan het velours kleed dat er eerst lag.
Maar we hebben nog een tweede bank en daar wil ik nu ook een gehaakt kleed op. Niet precies hetzelfde, maar ook niet heel erg anders.
We hebben accessoires in de kleur limoen-groen in de huiskamer. Dus wordt het een limoen-groen kleed met streepjes.
Around Christmas 2012 I finished my first couch blanket.
I like it: it looks nice and it stays much better in place than the velours blanket that was first there.
But we have a second couch and now I want to crochet another blanket for this one. Not exactly the same, but not much different either.
We have accessoires in the color lime green, so I choose a lime green blanket with small stripes.



Ik vind het mooi worden, maar om te haken is het ook wel een beetje saai.
Ik ben hard aan het denken wat ik zou kunnen toevoegen om dit project iets levendiger te maken.
I like it so far, but it is also a little boring to crochet this.
I am thinking hard of a way to brighten up this project a little bit.
................................................................................

4 opmerkingen:

  1. Deze vind ik ook heel mooi worden, lekker fris met dat lime-groen! (heb je nu wel genoeg wol? ;-) )
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het limoen-groen was vorige week nog volop verkrijgbaar!
      Dus ik heb er vertrouwen in.
      Groetjes, Estella

      Verwijderen
  2. Deze vind ik erg mooi worden! Het groen geeft een mooi contrast met de kleur van de bank, goede keuze!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...