donderdag 26 januari 2012

Polswarmers / Wrist warmers

Polswarmers / Wrist warmers by evanstra
Polswarmers / Wrist warmers, a photo by evanstra on Flickr.
Ik was mijn vingerloze handschoentjes kwijt en wilde graag nieuwe. Ik besloot ze zelf te haken.
Op het weblog van Lindevrouw zag ik het patroon van hele simpele, maar ook hele leuke polswarmers.
Ik heb het patroon wel een beetje aangepast, want ik vond ze te lang (ze zaten de mouwen van mijn trui in de weg) en ik vond het leuker om er een boordje aan te haken.
Gehaakt van acryl van de Wibra, haaknaald 5.
(De vingerloze handschoentjes intussen teruggevonden, ze lagen onder de bank van de auto.)

I lost my fingerless gloves and decided to crochet a new pair.
On Lindevrouws weblog I found a simlple and pretty pattern.
I changed the pattern a little, because they were too long for me and I liked it better for them to have a border.
I used cheap acrylic yarn, and a 5 mm hook.
(In the mean time I recovered my fingerless gloves under the car seat.)


................................................................................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...