zondag 20 april 2008

Sprei / Afghan

Sprei / Afghan by evstra
Sprei / Afghan, a photo by evstra on Flickr.
De wol van deze sprei had ik ruim 25 jaar geleden gekocht om er een trui van te breien.
Helaas raakten zelfgebreide truien uit de mode.
Afgelopen kerst zocht ik wol om iets te haken en vond deze in een verhuisdoos in mijn linnenkast.
Het geeft me een goed gevoel dat ik nu toch eindelijk iets van die wol gemaakt heb.
Er bleek niet van alle kleuren evenveel wol te zijn. Het patroon is zo ontworpen dat ik alle wol zou kunnen gebruiken. Dat kwam uiteindelijk niet helemaal goed uit, maar toch wel ongeveer. Vandaar die grotere en kleinere vlakken.
In de grotere vlakken heb ik gevarieerd met al dan niet door beide lussen haken.

The yarn for this afghan has been sitting in my closet for over 25 years.
I bought it to knit a sweater, but unfortunately homemade sweaters were no longer fashionable.
Last Christmas I was looking for yarn to crochet I did not know what. It turned out into this afghan.
It feels good to have finally used this yarn.


................................................................................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...